Despre noi

Principalul obiectiv al companiei a fost să se claseze printre primii in acest domeniu. Din acest motiv, strategia companiei a fost şi încă este, asigurarea unui pachet complet de produse şi servicii, cu un accent important pe consiliere şi recomandări în faza de exploatare a produselor, servicii post-vânzare şi eliminarea produselor utilizate, cu risc minim pentru mediu.

O atentă studiere a tendinta pietei romanesti a dus la elaborarea unei strategii care urmează să creeze relaţii de parteneriat cu clientii si oferirea de suport tehnic şi logistic pentru ei, astfel încât acestia să poată beneficia în cel mai scurt timp de produsele necesare solicitate sau recomandate de catre noi . Toate aceste obiective ale departamentul de vânzări s-au confirmat, prin urmare, vânzările au crescut de la an la an ajungând la 450 tone lunar.

Portofoliul de clienţi al companiei este în creştere în mod constant, ajungând la acest moment un număr de peste 260 de clienţi în toate domeniile economiei, cu care avem semnate contracte negociate în mod direct sau castigate la licitatiile publice organizate de instituţiile publice. În cadrul clienţii de top avem in portofoliul nostru Ministerului Apărării, Ministerului Afacerilor Interne, companii de transport local, procesatori locali din plastic, mari producatori de tevi, injecţie şi suflare produse din plastic etc.
Urmând aceste obiective şi transformandu-le în politicile companiei in scurt timp am ocupat unul din locurile de conducere în cadrul ramurii din care facem parte.

Având asigurata o poziţie importantă pe piaţă lubrifianţi şi materiale plastice, SC LUBRICANT ROM SRL a decis să adauge mai multe produse in catalogul sau, prin promovarea de produse chimice şi petrochimice produse de catre mari companii europene şi, de asemenea, din ţări îndepărtate.Rezultatele remarcabile generate de distribuţia de produse chimice si petrochimice reflectate de volumul de vânzări, din ce in ce mai mari in fiecare luna, au făcut societatea un partener sau furnizor important pentru numeroase companii din ramura, de la companii locale la societăţile cu capital străin.

Dinamica şi concurenţa din industria chimică, petrochimică şi de distribuţie a produselor din material plastic au determinat conducerea societatii să pună în aplicare sistemul de asigurare a calităţii (SAC), în distribuţia acestor produse.

Obiectivele şi planurile de viitor ale companiei sunt: crearea unui flux mult mai eficient in activitate, obtinerea de volumul de vânzări mai mare, creşterea numărului de tipuri de produse distribuite şi crearea unui sistem de distribuţie naţional, astfel încât furnizarea sa se realizeze cât de repede posibil.
Creşterea continuă a volumului de produse, diversificarea continuă a produselor şi creşterea numărului de clienti este reflectată in documentele contabile anuale, anul 2010 fiind închis cu o cifra de afaceri de 6 milioane de euro.

Volumul de vânzări pentru materii prime din plastic în 2010 a fost în jurul valorii de 5.800 tone.
Pentru anul 2011 prognozam ca vom avea o creştere a vânzărilor cu 20% pentru toate tipurile de polimeri.